Kiskutya a TV -ben – EP7 – Kiskutyavonat (ING) TRICH

0 Comments

Ez a közzététel tartalmazhat társult linkeket. Pénzt vagy termékeket kereshetünk az ebben a bejegyzésben tárgyalt vállalkozásból.
Nemrégiben kiváló kirándulást tettünk San Clemente -be az Amerikai Kutyák Narancssárga Region Kutyáinak növekvő csoportjával. A Metrolink vasútállomáson kezdődött, Orange városában, egy vasúti kirándulás San Clemente -be, séta a sétányon, ebéd, valamint játékidő a kölyökkutyáink számára. Kiváló nap volt, és nagyon tapasztalat volt az edzés során minden kölyökkutya számára.
Dublinnak a legelső találkozása volt a homokkal, és valójában nem értette, mit hinni a mancsának következő szerkezetében. Vessen egy pillantást a kiskutya ezen a heti epizódjára a TV -ben, hogy megnézze Dublin reakcióját a Sand -ra, valamint a kölyökkutya -kirándulásra San Clemente -be.
Kiskutya a TV -képzésben – EP7 – Kiskutyavonat (Ing) Ride
Itt van a heti kiskutya epizódja a TV -ben. Ha szponzorálni szeretne egy epizódot, nézzen meg a kölyökkutyát a TV -szponzoráció képzési oldalán.

Kiskutya vonat (Ing) Ride
Megpróbáltuk vicces lenni a címmel, mivel a kölyökkutya edzés, valamint a kölyökkutya útja volt … mindenképpen itt van ez a hetek átírása. Remélem élvezed!
Boldog ünnepeket mindenkinek! A nevem Colby, ez Dublin. Üdvözöljük a 2010 -es utolsó epizódban!
(Címek tekercs): Kiskutya a TV -képzésben, a Dublin főszereplőjében. Linus Aussie Mix Rescue -vel. Hasonlóképpen Colby, az ember. valamint a Stetson szakma megváltozott vezető kutyája. 6. rész – Los Caballeros tenisz és kölyökkutya edzés.

WECLOME a 7. epizódhoz – Kiskutyavonat (Ing) Ride. Nemrégiben vettük Dublinot az első valódi vonatútjára San Clemente felé. Az első megállónk a narancssárga vasútállomás volt, ahol a többi kölyökkutyát elégedettük a csoportunkból.
A Metrolink vonatok sokkal hangosabbak, mint a vasúti kirándulás, amellyel a Knott -i utazásunk során találkoztunk a 4. epizódban Csak kölyökkutyák. Amint megmondhatja, hogy a Metrolink elég gyorsan mozog, és Dublin kiváló feladatot végzett, csak a székem alatt lazítva, mint a csoportunk összes többi kölyökkutyája.
Ahogy megvitattam, felkerültünk az Orange Train Stop -on, és a Metrolink összes módszerét San Clemente -be vittük.
Amikor a vonat végül megállt. Mindannyian azzal foglalkoztunk, hogy nyugodtan szálljunk le a vonatról a kölyökkutyáinkkal. Miután kilépettünk a vonatból, a tengerparton sétáltunk a sétány mentén. Miközben a sétányon sétálunk, lehetőségünk volt arra, hogy közel kerüljünk a vízhez, és láthassuk néhány szörfösöt. A szörf és a szörfösök megtekintése közben. A vonat felgyorsult.
Körülbelül egy mérföldes sétálás után eljutottunk a San Clemente -mólóra, és a kutyákat a végéig vittük le, hogy a kilátásba kerüljenek. A vízbe nézve felfedeztünk néhány delfint a partról. Ha alaposan megnézed, láthatja őket a távolban. Megpróbáltam rávenni Dublinot, hogy megnézze, de csak nem érdekli.

Volt egy kicsit további időnk ebéd előtt, így megragadtuk a lehetőséget, hogy készítsünk néhány képet a kölyökkutyáinkról. Miután egy kicsit megtekintettük a delfineket, és készítettünk néhány képet a kölyökkutyáinkról, úgy döntöttünk, hogy bemegyünk, és ebédelünk. Ebédszünetünk során az összes kölyökkutyánk abszolút kiütötte az asztal alatt
Ebéd után elkezdtük a parkba haladni, és rájöttem, hogy Dublin izgatott volt, amikor a homokon sétálunk, amire valószínűleg a jövőben is szükségünk van.
Miközben a park felé sétáltunk, a vonat ismét gyorshajtással jött. Fújta a sípját, és rémítette tőlem az abszolút kakát. Ez azonban nem zavarta Dublinot egy kicsit. Amikor eljutottunk a parkba, az X-tollok már konfigurációval rendelkeztek, és hagytuk, hogy a kölyökkutyáink egy kicsit játsszanak. Miután futottam, és egy kicsit játszottunk, amíg a kölyökkutyáink lemondtak, készítettünk néhány szépségápolási lövést, valamint felkészültünk a hosszú sétára a vasútállomásra.

Visszajöttünk egy kicsit korán, és megálltunk a kávézóban. Dublin kiütötte, és egy ideális gömbbe göndörült a székem alatt. Hosszú nap volt a kölyökkutyáink számára, amikor visszamentünk a San Clemente vonatmegállóhoz. Dublinnak még egy sokkal lehetősége volt megtekinteni a vonat húzását, mielőtt mindannyian a fedélzetre lépnének, és hazamentünk.
Hello mindenki! Dublin figyelemre méltó volt az első vonatútján. A hangos zajok, valamint a gyorshajtó vonat sem zavarta őt egy kicsit. Még egyszer köszönöm mindenkinek, hogy megtekintette a kölyökkutyát a TV edzésében. Remélem, hogy mindenkinek szórakoztató és kockázatmentes ünnepe van!
Kérlek iratkozz fel
Külön köszönet Jan Brady -nek, hogy az elmúlt évben megszervezte az összes Orange Region GDA -kirándulásunkat!
Ha szeretne szponzorálni a Puppy In Train TV -ben egy epizódot, lásd a Puppyintraining.com webhelyet
Végső gondolataink a hetek utáni kiskutya edzésről
Amint a videóban megvitattam, Dublin feltétlenül figyelemre méltó volt az első vonatútján. Volt néhánynull